Saturday, April 25, 2009

Aku dan Wish List

Wish list... biasanya aku akan nampak bende nih dalam pompuan punye blog.. Nampak macam tak cool je kalo aku letak mende nih dalam blog aku, it's a girl thing, you know.. biase la.. nak memahami apa yg pompuan suke buat dan fikir bukannya senang. sebab tu la Tuhan ciptakan lelaki nih akalnye lebih sket... supaya banyak fikir dan capai banyak benda dengan kelebihan akal yang dikurniakan.

Jadi, untuk memahami apa yang kaum hawa fikirkan, aku nak letak gak wish list kat blog aku nih. dah lama terfikirkan, tapi sekarang nih baru terasa nak tulis..

Pokder's WISH LIST until 26 April 2009

1) Lenovo Notebook, so that i can write, download and read other people's blog
2) Time to spent to visit Borders, so that i will have a lot of idea to write..
3) 1 TB hard disk
4) An MP3 phone
5) A degree, so that i could find a decent job.
6) A vehicle, supaya mudah aku nak ke masjid <--- korang mesti gelak kan? 7) RM 1200, to pay all of my debt to my good buddies.....
8) Gundam Wing Zero & Gundam Sandrock
9) a person called "Her"
10) KAWEN.. sebab org kate kawen tu best...


Untuk renungan bersama, Apa yang kita NAK, TAK SEMESTINYA sama dengan apa yang kita PERLU, dan kedua-dua benda tu TAK SEMESTINYA kita akan dapat...

Renung-renungkan ... dan selamat beramal...

No comments:

Post a Comment

Takkan Bace je kot... Maki dan Keji la aku balik..