Thursday, April 23, 2009

Aku dan 5 Hari

Untuk jimatkan ruang dan masa (sebenarnye aku takde idea nak belasah ape) aku rangkaikan perihal 5 hari yng aku lalui.Semestinya ada W dalam fikiran, tapi terasa malas nak fikir pasal W dalam masa 5 hari nih..


Monday - hari yang menggembirakan aku, hari isnin dimulakan dengan tak best, kena ganti Faizil keje kat Queensbay. Aku plak kemalasan untuk ke makmal cacing, tak cukup tido. Kesudahannya pagi tu, aku just bermalas-malasan di bilik budak2 nih kat Bakti. Tengaharinya, aku dipaksa (saje fitnah Ejat dan Lan) dan diracun untuk meninggalkan makmal buat kali kedua untuk memulakan perjalanan ke Sg. Sedim, kat kawasan ulu Kulim. Setelah berjaya mengecutkan telor & kote selama 2 jam, kami blah dan makan kat pasar malam Labu Besar. Terasa harga makanan kat situ murah giler. kuih 4 singgit. mane nak jumpe harga tu kat Penang skang nih. Burger Oblong pon terasa best (mungkin sebab lapar kot). Sampai Bakti, tido jap, pastu gi keje @ 8 p.m... Kat queensbay plak mende paling best berlaku kat aku dalam masa 2 minggu nih. bahagia sangat.Takmo cite bab nih. biarkan aku sengih seorang diri...

Tuesday - Hujan di pagi hari. rase malas nak bangun. tetibe plak Dr. Hakimi call suruh masuk lab, jadi kena masuk lab macam biase, dapat upah, kena beli barang2 kat lab mcm biase.. keje pon mcm biase sebab ganti Faizil yg masuk wad. tapi takpe la.. sambil keje bleh layan Mafia Wars..Ishwar plak merungut pasal kehilangan Din. Oleh sebab esoknye hari rabu, mula la plan nak tengok wayang esoknye.. My typical Tuesday..

Wednesday - Hari yg agak memboringkan, dah la mintak cuti atas alasan nak start tulis tesis, tapi tak tulis gak, tapi hari yang meletihkan sebab kena prepare barang-barang untuk dibawa ke kilang sawit kat Nibong Tebal. Berjaya gak aku bercakap omputih dengan Mr. Ben, tapi dia plak cam x paham sangat English... aku berjaya gak beli externak hard disk untk hard disk aku... nak pinjam? ada barang baekk punye..

Thursday - Pagi-pagi lagi (pagi aku bermula pada pukul 10) kena bangun, pastu kena deal dgn Mr. Ben, pastu kena pak tunggu Dr. Hakimi setelkan hal dgn viva budak2.. then kami gerak ke Nibong Tebal. Setelah terlajak dan dipandu arah oleh Baha, sampai gak kami kat Malpom Industries Bhd. Satu lawatan sambil mengambil sampel yang best gak bagi aku.. balik je dah letih, kena la tido jap... Petang plak kena amek Amin yg katenye pening kepala. Malamnye plak makan ikan 3 rase kat Workshop (Ani Cafe). Best woo... mulenye nak gi Relau dgn housemate, tapi akhirnye gi dgn bebudak2 USM.... Hari yg menyeronokkkan. Dah la Mafia Wars aku bergerak lancar.. walaupun dah beratus kali kena rompak..

Friday - Pagi yg dimulakan dgn penuh horny. Bukak je mate terus bukak PC, layan internet jap, start tulis entry nih... siap2 pegi lab, balik mandi wajib, smayang jumaat utk 3 minggu , masuk lab lagi.. jumpe junior yg bakal amek master (mantap siot).. asingkan tahi cacing, balik umah layan game, anta housemate balik kg, maen game, tgk OIAM sebab sokong Tomok... aku kan peminat Newboyz.. then aku habiskan entry nih..

huhuhu... bosan kan hidup aku??? Harap-harap hujung minggu aku bertambah menarik..

2 comments:

Anonymous said...

Tolong doakan saya juga waktu semayang Jumaat..Insya Allah doa Pokder makbul...
-kc-

Unknown said...

mslhnya pokde pg ker smyg jumaat tu....
pg 3 mgu sekali kot

Post a Comment

Takkan Bace je kot... Maki dan Keji la aku balik..