Sunday, April 12, 2009

Aku dan Mimpi

Semalam dan Kelmarin... 2 hari berturutan aku bermimpi indah.. indah di sini sama sekali tidak membawa maksud yang sangat mendalam.. Tuhan memberi aku kesempatan menemui wanita-wanita (nak panggil gadis pon dah tua) yang sangat aku nak jumpa..walaupun hanya sekadar mimpi... Mungkin tahap nak jumpa tuh sangatlah tinggi.. atau dalam bahasa mudahnye.. SANGAP.. huhuhu... aku sekarang nih SANGAP nak jumpe 2 orang.. Salah seorangnye semestinya W, dan orang kedua tu.. Biarlah Rahsia.. huhuhu.. kalau beritahu, boleh gempar satu dunia..

Ingin saya tekankan di sini, mimpi yang dimaksudkan bukanlah mimpi yang berbentuk 'indah' dan memangkinkan saya mandi berniat.. tak perlulah saya terangkan di sini ke'indah'annya, tapi yang pasti, mimpi saya itu masih lagi berpaksi kepada apa yg saya akan buat apabila berjumpa dengan 2 insan yang dimaksudkan... iaitu menatap wajah bersembang puas-puas...

err.. Adakah saya kelihatan begitu GERSANG ketika ini?

No comments:

Post a Comment

Takkan Bace je kot... Maki dan Keji la aku balik..