Tuesday, March 10, 2009

Aku Bahagia + Emo


Bahagia

 Aku mendapat hadiah paling berharga untuk bulan nih... W datang kat aku kerja... well, die bukannye datang nak jumpe aku, tapi datang temankan member die pegi shopping.. tapi.. aku dah 3 bulan tak tengok die..hadiah besday pon kirim je.. x sempat nak bagi byhand.. Terubat juga rindu dihati...  Aku dengan tidak membuang masa treat her with all my might, with an indulgence of BR's Strawberry Cheesecake ice-cream and Exquisite taste of BR's Caramel Praline Cheesecake, swirled with caramel and fudge ribbons.... after one hour, i realised that dia kehujanan malam tuh akibat melayan aku bersembang kat QSBAY.. Kalau la aku tak ikut rasa hatiku ini, pastinye dia tak kehujanan... layankan lagu Terima Kasih Cinta oleh Afgan

Kepada W
 Seribu Kemaafan & Sejuta Penghargaan

EMO
 
  Aku baru je mendapat berita yang N dah pun melangsungkan majlis pertunangan dengan jejaka pilihannya.. walaupun kisah antara aku dan N tu dah lama berlalu, namun aku tetap juga terasa.. maklumla... kisa dulu-dulu... takmau dikenang.... sila layankan lagu P. Ramlee - Barang Yang Lepas...

Kepada N
 Selamat Berbahagia dan Terima Kasih atas segalanya..

1 comment:

Unknown said...

aik...sape N plak...takde citer pon kat aku
oit...yg teman kawan g shoping tu aku mcm kenal jek
yg keje kat ureka tu kan...
kahkahkah...yg naik skuter tu kan

Post a Comment

Takkan Bace je kot... Maki dan Keji la aku balik..