Monday, February 23, 2009

Just Started

>Aku tak bleh nak tido.. tatau knape.. padahal aku kena masuk makmal pagi nanti.. kena bermain dengan cacing sambil bergurau senda dgn taik kambing.. ya, taik kambing.. jadi.. untuk meletihkan mata aku, aku pon ciptalah blog nih.. Tapi tak letih - letih gak..

Mungkin ada insan akan perasan kenapa aku letak nama seperti di atas utk blog aku punye nama.. Sebenarnya itulah perkara yang dok mengganggu fikiran aku buat masa nih.. Kenapa dan kenapa.. Kena la tanya Tuhan kenapa dia mencetuskan ilham sebegitu di dalam hati dan minda aku..

Untuk membahagiakan jiwa aku yang semakin menuju kearah ke'emo'an nih.. layankan lagu yang sungguh best nih.. kaler pon dah pink-purple gitu.. paham-paham je la kenapa..

No comments:

Post a Comment

Takkan Bace je kot... Maki dan Keji la aku balik..