Sunday, June 21, 2009

Aku pada hujung Jun

Lama dah aku tak sambung penulisan aku... Hujung Mei hingga hujung Jun sememangnya satu jangkamasa yang paling menyeksakan buat aku... Physically and Mentally.. Aku didera secara fizikal dengan eksperimen, tesis dan juga keje... Mental aku plak didera oleh eksperimen, tesis dan juga kerja.. sama je kan??

Tapi, sekarang nih, satu persatu masalah aku dahpun beransur-ansur hilang. Dengan tesis yang dah siap (tunggu masa nak anto jer), Viva dah setel, Konvo hampir dalam genggaman setelah bertahun-tahun extend.. aku rasa seperti lelaki yg bebas, seperti Andy Dufresne yg berjaya menikmati kebebasan dalam filem Shawshank Redemption.. Rase hepi sangat, sampai aku tak rase sedih sedikitpon walaupon cinta hati aku nak bertunang bulan 8 nih.. rilek sesangat rasenye sampai tahap aku rasa cam nak tengok wayang hari-hari..

Dalam kegumbiraan aku nih, aku sering terlupa untuk menjenguk "dia" yg selama nih setia menjadi teman aku di kala aku sedih, serabut kepala, emo, rasa cam bagus dan sebagainye lagi.. Setelah diingatkan oleh KC, barulah aku sedar yang aku telah lakukan satu Dosa kepadanya, walaupun aku mampu untuk menjenguknya setiap hari.. Sorry my Blog... I felt teribbly sorry to my blog..tetibe teringat lagu Sir Elton "Gay" John, Sorry Seems to be the Hardest Word..

Harapan aku sekarang nih, aku boleh update blog aku sekurang-kurangnya dua entry seminggu.. Tak la aku rase cam hangat-hangat tinja ayam saje dlm dunia blog nih...

2 comments:

Anonymous said...

Macam nilah Pokder baru bagus...

Blog ni ibarat rumah...

Kadang-kadang kita tak sedar ramai yang concern dan datang jenguk kita kat umah..

Kita tak payah keluar tapi orang tak jemu jemu datang...

Hidangkanlah senyuman manis dalam bentuk entri yang baru... :-)

So^naK said...

I did browsing here...occasionally...=D

Post a Comment

Takkan Bace je kot... Maki dan Keji la aku balik..